Gjestekommentar,
29.12.12
Den ideologiske krafta i kjønnsnøytraliteten
Av Johannes Kleppa, i www.Kommentar-Avisa.no
Eg tvilar sterkt på at det har gått opp for folk kva
ideologisk kraft som ligg i kjønnsnøytraliteten. Kjernepunktet i denne
ideologien er ei omdefinering av ekteskapet. Til grunn for dette ligg ei
likestillingstenking som gjev ei retts- og diskrimineringstenking som snur opp
ned på svært mykje, og som må føra til samvitstvang
for dei som ikkje er samd i
den nye tenkinga.
Ei ideologisk omdefinering
av ekteskapet i lovs form får ikkje berre konsekvensar for
ekteskapet, men på nær sagt alle ideologiske område. Dette bør vi no vakna for, og arbeida med korleis
vi møter dette kristent sett med godt samvit. I det heidenske Babel var Daniel i ein tilsvarande situasjon som vi no
er på veg inn i. Daniel ”sette seg føre i hjarta sitt
at han ikkje ville gjera
seg urein” (Dan 1.8). Det same må vi gjera.
Dagen hadde 14. d.m. ein
god og aktuell reportasje som viste utviklinga i Canada etter ti år med
kjønnsnøytral ”ekteskapslov”. Der vart det påvist at fundamentale rettar som ytringsfridomen, religionsfridomen og foreldreretten er svekka. Det inneber at den liketenkinga som ligg i den kjønnsnøytrale
ideologien overkjører dei mest sentrale menneskerettane. Slik er det fordi det vert rekna som diskriminering om ein ikkje fylgjer denne ideologien
både teoretisk og praktisk. Då vert det uakseptabelt å argumentera
offentleg mot kjønnsnøytraliteten og det vert forbode å driva ulike typar
arbeid der ein ikkje
praktiserer kjønnsnøytralitet. Det vert endatil ulovleg
å nekta å leiga ut husvære til homofile par.
Både i USA og Engeland kan det rapporterast
om tilsvarande saker som i Canada. I våre naboland
har vi fått pedagogiske initiativ der ein både i
språkbruk, leiker og undervisning opptrer kjønnsnøytralt, altså som om kjønn ikkje eksisterer eller som om kjønn ikkje
har noko betyding for folk.
Då snakkar ein ikkje lenger om ”han” og ”ho”, men brukar ”hen” om alle.
Dette må vi rekna med
snart pressar på også i norske barnehagar
og skular. Då kjem ein i
den tvangs- og valsituasjonen som Daniel kom i, men
der han for ikkje å gjera
seg urein i hjarta, gjorde ”nett som han hadde gjort
før” (6.11) – med dei konsekvensane
det måtte få. Då er det ikkje lengre rom for kristne lærarar eller kristent barnehagepersonell, og då har alle
som vil oppseda borna sine etter Guds vilje, fått eit stort problem.
Det vil truleg også koma eit juridisk og økonomisk press på frie institusjonar
for å tilpassa seg den nye tenkinga, men her står ein
trass alt sterkare ut får at menneskerettane
primært er minioritetsrettar som skal verna dei mot den einsrettande og
tyranniske staten. For å bu seg på denne situasjonen må ein
frå kristent hald no setja i gang eit omfattande ideologisk arbeid på dette området, ein må bu seg med fleire kristne skular og ein må få på plass eit vigselsrituale uavhengig av
ideologien i noverande lov.